Synonymum kvality, nadčasovosti a úspěchu
Se stejnou závažností jako si muž vybírá kvalitní a dobře padnoucí oblek, přistupuje i značka Giorgio Armani k volbě ingrediencí a tvorbě svých pánských parfémů. Vše do sebe musí bezchybně zapadnout. I ten nejmenší detail na flakónu, výběr tváře v reklamě,… Nadčasové vůně, které se nesmazatelně zapsaly do parfémové historie. To jsou pánské parfémy od Armani!
Jak to celé začalo? Psal se rok 1934 a nedaleko Milána v městě Piacenza na svět přišel malý Giorgio Armani. Kdo mohl tehdy tušit, že za nějakou dobu bude jméno Armani doslova kralovat módnímu průmyslu. Přitom první módní krůčky mladý Armani získal jako aranžér výloh. Po praxi v obchodním domě Cerruti a první kolekci pánských obleků na sebe založení samostatné značky nenechalo dlouze čekat (značka založena roku 1975).
Vůbec první pánská vůně ►► Armani eau pour homme ◄◄ byla na trh uvedena v roce 1984 a svým debutem zaujala davy mužů především svou povzbuzující svěžestí a mocnou mužností. Citrusová vůně s bergamotem, bazalkou a mandarinkou v úvodu a kořeněným základem na santalovém dřevu, mechu a pačuli se stala klasikou, která snad nikdy neomrzí.